måndag 7 juni 2010

Damsugare

Idag kom syrran med presenter till oss.

Jag fick tomatplantor till växthuset och kryddor ..jippi nu kommer det att planteras(när jag har hämtat mig fån att byggt )

Och Erik fick en dammsugare med allergi filter och ska vara till hund och katt ägare.
Och sist jag kollade så var vi hundägare.

Så vi har provat den vilket sug och nu är övervåningen dammsuget och även kornisen i sovrummet fick en omgång Och sedan fram med moppen och det tyckte inte hundana om.
Alla deras trevliga lukter försvan ju..Men rent blev det.

Och så kom mina böcker från England med mönster till armband och halsban och annat.
Och till Erik en Land rover manual. Det är hans hobby att mecka. Och min är smycken.
Men när har gjort något ur de nya böckerna, måste jag träna mycket och bli bättre att läsa engelska. Inte mitt språk. Men tur att det är steg för steg med bilder, det blir lättar att förstå då. Men jag får fråga Erik om det är något svårt och då blir det översätt så att man kan förstå.

Men nu ska jag läsa mina böcker och göra natt.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar