måndag 24 maj 2010

Måndag



Det är Måndag och ingen bra dag för mig.


Först så skulle mina snälla föräldrar komma och hjälpa oss med att rensa upp efter grävmaskinen.


Och jag kunde inte sova så bra låg och vred mig, somna, vaknade......


Men tillslut ringde väckaren och vi gick upp.


Jag var pigg och började att plocka i sovrummet, det var stökigt mycket.


Efter att ha tagit ner tvätten så kom dammsugaren fram. Och som vanligt tänkte jag inte så mycket vad jag gjorde so jag slog i foten. Det gjorde jätte ont, men jag hade inte tid med det nu.
För det var så mycket, så på med stoppar och ner med foten i stöveln
Men det gjorde ont och mer ont. Efter några timmar kände jag hur det dunkade i foten och det gjorde mycket mer ondare, så av med stöveln och titta................
Se bilden AJ AJ AJ

Jag tro att den är bruten. Har brutit tår förut och det ser och känns som då. Men har inte varit på sjukhuset för de gör inget åt en bruten tå.

Men nu hoppar jag på ett ben och har benet i högt läge fått order om det.

Så om ni ska städa sovrum se upp eller ner var ni har föttena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar