söndag 16 maj 2010

Dagen efter

Igår var vi i Byle på hönsbytardag. Och det blev en del att gå och titta. När man som jag har problem med ryggen och endel till så får man så ont dagen efter.
Men av mamma fick jag WED skor eller massai skor.
Jag har inte så mycket med värk i ryggen nu och jag har varit ute och mata hönsen.

Så jag kommer nog att bo i de i år....

Ankorna mår bra och de två ankungar som bor i tvåttstugan har det bara bra. Och har fått sällskap av dom fem nya kycklingana.
Och pärlhönsen mår bra och de kan flyga tuppen han flög upp i en björk,efter ett tag kom han ner och gick in i gruppen.
Tro att en anka kom för när och han var nog inte va vi de.

Och hundarna har lekt i flera dagar nu så det blir att gå till veterinär om tre vevkor.
Hoppas hoppas att hon har några valpar då

1 kommentar: